sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Is anybody out there?

Heippa! Joskus mietityttää kuka jää jos kaikki muut lähtee vai jääkö kukaan.. Ja tiedän että mulla on 2 ihmistä jotka jäis mun vierelle vaikka mitä tapahtuis (onneksi!) On olemassa ''ystäviä'' ja ystäviä, mutta ainaki mun mielestä ystävät joitten kanssa voi olla täydellisesti oma itsensä on niitä kaikkein parhaimpia! Joskus voi olla vaikeaa seistä sen takana minkä uskoo olevan oikein, jos ihmiset kääntää selkänsä sen takia, mutta sanon nyt teille kaikille että kannattaa seistä sen takana mihin uskoo se tekee meistä vahvempia ihmisiä!


ja tuo biisi on aivan ihana!!:)<3

Ja arvatkaa mitä? Mää pääsen lokakuun lopussa viikoksi DUBAIHIN mun parhaan ystävän kanssa! Se on aina ollu mun unelmissa päästä sinne!!:) so happy now!!<3 ootte ihania kaikki! puspus!

Mukavaa sunnuntaita!

4 kommenttia:

Kaikki risut ja ruusut tervetulleita, mutta asiattomat kommentit voisitte jättää pois!