sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

The most important thing is to enjoy your life—to be happy—it's all that matters

Morjensta! Sori ettei oo ollu kunnon postauksia, mutta aattelin nyt sellasen tehä, ennen kun taas oon menossa! Tää kesä on ollu paras sitten vuoden 2010 ja oon oikeesti ollu ilonen! Viime kesän olin koko ajan kotona ja tänä kesänä oon ollu vähän joka paikassa menossa, itikoiden syötävänä.. Kouluun menokaan ei tunnu pahalta ajatukselta, mutta tiiän että paniikkikohtaus pamahtaa pahemman kerran joten kyllähän se siinä mielessä ei tunnu kivalta.. En oo uudistanu vaatekomeron sisältöä yhtään kesän aikana mutta kylläpä sinne jotain investointeja tarvii ennen kouluun menoa.. Hyi että mää inhoon tätä Oulua! Luulempa kuitenkin että parin kolmen vuoden sisään tulee muutto äidin työn perässä jonnekki paremmalle paikkakunnalle jos sellasta ees on? Aijon kyllä ottaa tästä kuusta vielä kaikki ilot irti kun vielä voin! Lokakuussa sitten kaheksi viikoksi Dubaihin (niin kyllä sen eestä jaksaa sitte koulussaki painaa.. Alussa oli yhen viikon matka suunnitteilla mutta päätettiin sitten että 2 viikkoo on parempi) Oon niin täpinöissä koska Dubai on yksi niistä paikoista joihin oon aina halunnu matkustaa!<3 Aattelin teitä ilahduttaakseni sitten listata viisi mielestäni parasta hyvän mielen kesä biisiä! Tässäpä niitä:

                                                  1. Aura Dione - Geronimo <3

                                                  
                                                   2. Katy Perry - Wide Awake

                                                 3. Flo Rida - Wild Ones

                                                  4. Nicki Minaj - Starships



                                                5. Carly Rae Jepsen - Call me maybe


Mitä ootte mieltä mun top 5 kesä biiseistä ja löytyykö teiltä samoja?:) Mukavaa sunnuntaita kaikille!:)

2 kommenttia:

  1. Ää, mäkin haluun Dubaihin! Ja joo, mulla on kyllä aika samat top5 kesäbiisit! :D
    Liityin lukijaks! Käyppäs kattoo mun blogi:
    onceuponatimewasamanda.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Määpä käväsen kurkkaamassa!:) Ja kiitos kun liityit!:)

    VastaaPoista

Kaikki risut ja ruusut tervetulleita, mutta asiattomat kommentit voisitte jättää pois!